ΤΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΥΤΙΣΤΙΚΗ ΘΩΡΑΚΙΣΗ;

Αυτιστική θωράκιση είναι να κλίνεις προς τις νευρολογικές διαφορές και συμπεριφορές σου. Αγκαλιάζει τη νευρο-αναρχία: να είσαι αυτό που είσαι, να κάνεις αυτό που κάνεις και στα αρχίδια σου αν δεν αρέσει στους άλλους.

Η θωράκιση για μένα είναι να είμαι επιθετικά Αυτιστικό, Υπερκινητικό και να κάνω τα Ιδεοψυχαναγκαστικά τελετουργικά και τις συμπεριφορές μου χωρίς ντροπή.

Η θωράκιση είναι απελευθέρωση: προστατεύομαι δείχνοντας τα πιο ακραία κομμάτια του εαυτού μου. Προβάλω την παραξενιά μου για να βρω κι άλλα άτομα σαν εμένα. Περιβάλλω τον εαυτό μου με ομοϊδεάτες που δεν ενδιαφέρονται για τους κανόνες ή που τους ανατρέπουν ενεργά ώστε να ταιριάζουν με τα δικά τους ιδανικά και τον τρόπο ζωής τους.

Θωρακιζόμουν σε μικρότερη ηλικία μέσω της πανκ αισθητικής και ακούγοντας επιθετική μουσική που μιλούσε για ανατροπή της κυβέρνησης και μίσος απέναντι στη Μάγκι Θάτσερ (ευχαριστώ τους Exploited!). Στη συνέχεια έγινε η κουλτούρα των μοτοσικλετιστών [η θωράκισή μου]. Τώρα είναι περισσότερο ένα μείγμα χίπι, πανκ και αμήχανου Mαμάς.

Η θωράκιση είναι μια επιθετική πράξη προστασίας του εαυτού μου με το να είμαι αυθεντικά παράξενο.

Προστατεύω τα ειδικά ενδιαφέροντά μου, δεν κρύβω τα τικ και τις αυτορυθμιστικές συμπεριφορές μου [stimming] και επικοινωνώ με τρόπο που έχει νόημα για μένα. Προστατεύω την αυθεντικότητά μου αγκαλιάζοντας τον εαυτό μου εξωτερικά, πλήρως, χωρίς ντροπή.

Χωρίς μασκάρισμα, χωρίς καμουφλάρισμα, χωρίς εικασίες, χωρίς να έχω την ανάγκη να ικανοποιώ τους άλλους.

Η θωράκιση είναι νευρο-αναρχία.

Με μισείς, με αγαπάς, με φοβάσαι, με "θεραπεύεις", εγώ εξακολουθώ να είμαι αυτιστικό και να ζω το όνειρο.



Πηγή: https://autisticltd.co.uk/2022/07/31/what-is-autistic-shielding/

Δημοφιλείς αναρτήσεις